NASTAVNI PLAN za Program odgoja i osnovnog obrazovanja za učenike s većim teškoćama u razvoju prema članku 12 pravilnika (Glasnik, br. IV/1996.)
Programi posebnih razrednih odjela
Dio izvannastavnih aktivnosti i izborna nastava također su u međusmjeni i poslijepodnevnoj smjeni. Kao izborni predmet nudimo vjeronauk 2 puta tjedno, izvannastavne aktivnosti: reedukacija psihomotorike (1 sat tjedno) i senzornu integraciju (1 sat tjedno).
Broj učenika i odjela
Podaci o broju učenika i razrednih odjela
Nastava u Centru za autizam
U prijepodnevnoj smjeni radi Osnovna škola, nastava od I. – VIII. razreda.
Koraci u izradi Individualiziranog kurikuluma (IK)
U želji da što uspješnije provedemo svoj nastavni plan i za što djelotvornije ostvarenje pedagoških rezultata sa svakih učenikom izrađuje se IK.
Koraci u izradi IOOP-a
U želji da što uspješnije provedemo svoj nastavni plan i za što djelotvornije ostvarenje pedagoških rezultata sa svakih učenikom izrađuje se IOOP – individualno odgojno obrazovni program.
Uspješnost znatno ovisi o primjerenoj prilagodbi strategija proučavanja tako da se njihovim primjerom mogu zadovoljiti posebne potrebe učenika. Važno je kojim načinom učenicima prenosimo i prezentiramo sadržaje, dajemo upute, postavljamo zadatke te koja sredstva i oblika rada upotrebljavamo.
Izborom načina podučavanja možete pružiti podršku sukladnu potrebama učenika ili zanemariti te potrebe, čime se priječi razvoj raspoloživih potencijala i uspješnosti učenika.
Didaktičko-metodička podrška
- Smanjivanje količine novih pojmova i činjenica
- Raščlanjivanje složenih pojmova i obrada po sastavnicama
- Stupnjevito perceptivno potkrepljivanje istog sadržaja
- Isticanje bitnog na razne načine (ključni dijelovi, pravila, definicije)
- Vidno predočavanje ključnih činjenica
- Sažimanje sadržaja za podučavanje i učenje
- Lingvističko i semantičko pojednostavljivanje
- Planiranje slijeda pomoću slika, pitanja, rečenica
- Vizualizacija sadržaja pomoću shema, kognitivnih mapa
- Uvođenje u postupak rada (zadaci, praktični rad)
- Raščlanjivanje sadržaja na manje cjeline